Unalom ellen

0 Komment | Írj egy kommentet


Sziasztok!
 
 
 
Gondolom, sokatok befejetze már a magyar szerveren eddig kintlévő epizódokat és halálra unja magát. Kutakodtam és találtam pár dolgot, amivel elüthetitek az időt, amíg kijön az új epizód! :)


 

 
 
 
 
Dream of...



Ez az app lehetővé teszi, hogy három csábításból jeles fiú (Castiel, Nataniel, Lisander) valamelyikével ébredj fel! *o* Jobbanmondva, beszélnek hozzád. Milyen király ez ugye? Mármint, hallhatjuk a hangjukat! Sajnos eddig, csak franciául jelent meg, de mégis nagyon jó. Én egyszer kipróbáltam és meg kell hagyni, tényleg ilyennek képzeltem el a hangjukat. Ajánlom, hogy letöétsétek! :) Az alkalmazást szintén a Beemoov készítí és ingyenes, mint a csábításból jeles.
 
 
 
 

Amour Sucre dressing game
 
 
 
Ezt a játékot egy nap a Deviantart nevű oldalon találtam. A MySweetArte felhasználó posztolta, de egy Marjorine  felhasználó készítette. A játékban a CSJ pasik chibi változatát öltöztetheted kedved szerint, emellett az arckifejezését is változtathatod! Mindig ki akartam próbálni, hogy Castiel hogyan néz ki Nataniel ruháiban *gonoszul vigyorog* xD. Szerintem nagyon jól sikerült!
Katt ide, ha ki szeretnéd próbálni!
 
 
 
 
 
 


 Dress up -Boutique Amour sucre-
 
 
 
 Ezt a játékot szintén Deviantarton találtam. Ez az egyik kedvencem, mert letöltés nélkül kreálhatok egy csj. - babát! ^^ Persze, elég sok minden hiányzik, de a megszokott ruhák helyett vannak sajátkészítésűek is! SoraKagamine02 készítette. Szerintem ez is nagyon jól sikerült! Mindenképp érdemes kipróbálni! :)
Katt ide, ha kipróbálnád! 
 
 
 
 
Hát, én ennyit találtam. Ha nektek is van pár hasonló unaloműzőtök, nyugodtan írjátok meg kommentben!
 
 

 
-GGRebi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Üdv!
Ide írhatsz megjegyzést a bejegyzéssel vagy akár az egész oldallal kapcsolatban! De kérlek válogasd meg a szavaid. Ne írj olyat, amivel megbánthatsz vagy megsérthetsz másokat. Ha kritikád van, akkor vedd figyelembe azt, hogy ne utálkozó, hanem építő legyen. Továbbá megkérlek, hogy nélkülözd a káromkodást és, hogy ne hírdesd a saját oldalad, se másét!
~ GGRebi ^^

 
Desinget készítette: CPL.