Új funkció a ruhásszekrényben!

3 Komment | Írj egy kommentet
Helló, csábítók!

Ha valaki még nem olvasta volna, új funkció van a ruhásszekrényünkben! Hogy ez mit takar? Elmagyarázom!



A szerkesztők kifejlesztettek egy funkciót, ami lehetővé teszi, hogy a csábítónkra kattintva levegyük róla a ruhát, vagy módosítsuk az elhelyezkedését! Nagyon praktikus, hiszen időt spórol meg nekünk! ^^


Ahhoz, hogy áthelyezzétek a ruhátok pozícióját, csupán ennyit kell tennetek!:

Először is, menjetek a ruhásszekrényetekbe, majd öltöztessétek fel a csábítótokat, kedvetek szerint. Ezután egyszerűen kattintsatok a kiválasztott ruhadarabra. A + és - gombokkal módosíthatjátok a helyzetüket! ^^
Példa: Kijelöltem nektek a sárga kardigánomat!




És így veszed le róla a ruhát!:

Nem nagy ördöngösség, csupán annyi a dolgod, hogy kétszer ráklikkelsz a kívánt ruhára ruhára! ;)
Tipp: Ha a fehérneműre nyomsz, mindent levesz róla!




Nektek, hogy tetszik ez a funkció? Szerintetek praktikus és könnyít az öltözködésen, vagy csak feleslegesen lassítja a játékot? Várom a visszajelzéseket, kommentben! ^^

~ GGRebi ^^


3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Először is szerintem nagyon jól vezeted a blogot. Nagyon tetszik a stílusa is! :)
    Illetve hogy a bejegyzéshez is kapcsolódjon: Nekem tetszik! Persze vannak dolgok amiket szívesebben fogadtam volna de azért ez sem rossz :) Az biztos hogy hamarabb eltudom képzelni hogy melyik ruhadarab melyik másik ruhadarabomhoz megy!
    Egy kis építő kritika: Szerintem legyenek olyan randiképek is a blogon amik még a magyar szerveren nem jöttek ki mert akkor még érdekesebb lenne azoknak akik már a szerveren az összes jelenleg elérhető epizódot végigjátszották.Illetve szerintem használj címkéket mert úgy még könnyebb a blogon való tájékozódás! :)

    Összességében szerintem ez egy nagyon jó blog és csak így tovább :)
    Karakterem : MittyAgota

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm, hogy írtál! ^^ Már gondolkodtam rajta, hogy csinálok a nálunk megnem jelent randiképeknek/ruháknak egy kölön topikot. :) Címkék meg vannak oldalt! :D
      Mégegyszer, köszönöm! ^^
      Üdv, GGRebi! ^^

      Törlés
    2. Az nagyon jó lenne ^^ Egyébként pedig most már azaz úgy egy 10 perccel rá miután írtam a komentet én is láttam hogy vannak nálad az említett címkék :D

      Törlés


Üdv!
Ide írhatsz megjegyzést a bejegyzéssel vagy akár az egész oldallal kapcsolatban! De kérlek válogasd meg a szavaid. Ne írj olyat, amivel megbánthatsz vagy megsérthetsz másokat. Ha kritikád van, akkor vedd figyelembe azt, hogy ne utálkozó, hanem építő legyen. Továbbá megkérlek, hogy nélkülözd a káromkodást és, hogy ne hírdesd a saját oldalad, se másét!
~ GGRebi ^^

 
Desinget készítette: CPL.